Luftballonger

Tillbaka med en ny layout idag. Påbörjade den i lördags och blev klar igår eftersom det kändes som något saknades. Jag lade till luftballongen och molnen och då kändes den plötsligt klar. Fotot är från 2011 precis som förra layouten.DSC_3255_ DSC_3257Testade att fotografera layouten ute och första kortet blev sådär men andra fotot blev ljust. Grannarna undrade nog vad jag hade för mig…

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Luftballonger

  1. Malin/malwa skriver:

    Jag vet hur det är – grannarna funderar nog en hel del på varför jag fotograferar papperssjok på trädgårdsgången med jämna mellanrum. 😉 Härliga färger på den här!

Kommentera

