Scrapträff

I lördags var jag och dottern på ett par timmars träff. Första för ”terminen”. Jag hann med att göra klart ett kort och göra en layout nästan klar. Kortet var inte alls ett ”Åsa-kort” men kul ändå. Först närbilder på layouten. Här använde jag, när jag kom hem, ett par söta maneter och fiskar som jag haft i min ägo i en massa år utan att använda. DSC_3212 DSC_3214 DSC_3216 DSC_3218_Papper från ”Echo Park”. Favoriter. DSC_3220Och mitt kort som inte alls är jag egentligen. Ville testa att ”stämpla kanterna”.DSC_3228 DSC_3232

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i kort, layouter, Scrapträff. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Scrapträff

  1. Malin/malwa skriver:

    Den blev ju jättefin. 🙂

Kommentera

