Fjäril

Oj, det var verkligen längesen som jag skrev något här. Jag har varit inne i en lång scrapsvacka. Sen kom sommaren med underbart väder och då blev inget scrap gjort. Några layouter har jag gjort sen mitt senaste inlägg i maj(!) Men nu hoppas jag kunna visa lite alster lite oftare än var 3:e månad.
Layouten jag visar nu är på lilla dottern och hennes älskade fjärilsdräkt.DSC_3043-kopieraDSC_3047 DSC_3051

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fjäril

  1. Malin/malwa skriver:

    Allt med fjärilar gillar jag, så också denna. 🙂 Härliga färger!

Kommentera

