Visat

Undra om jag har visat alla layouter som jag hållit på med…? Hmm, hoppas att ni inte sett denna.Den gjorde jag på den scrapträff som jag och lillis var på tillsammans för nån månad sen. Nu håller jag på med ett kort som svärfar skall få på sin 70-års dag denna veckan. Det är inte riktigt klart och jag väntar med att visa er det tills det är klart och tills födelsedagen har varit…

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

