längesen…

Stackars bortglömda scrapblogg. Det var verkligen längesen som jag uppdaterade nåt här. Vi flyttade månadsskiftet mars-april och mina pysselgrejer låg länge, länge längst in i mitt då blivande pysselrum. Nu är rummet på plats och jag har hunnit pyssla en hel del. Känns så bra att få gå in till pysslet lite när som och bara klappa på allt litegrann.
Foton har jag inte tagit på några pysslade alster så jag har en hel del att komma ikapp med där. Tog ett foto på en LO som jag skapade för någon månad sedan alldeles nyss och skall se om det går att redigera i photshop så att det går att lägga ut här…

Ja, det gick men blev inte bäst. Måste köpa mig en bättre lampa så att jag kan rikta ljuset bättre när jag tar kort.

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

