Fler layouter till Turkietalbumet

Oj, vad tiden springer ifrån mig. Jag har scrappat fler sidor till mitt Turkietalbum men har inte fotografera dom i dagsljus förrän igår. Jag var ändå hemma med hosta, ryggont och utan röst. Men tyvärr var ljuset inte bäst ändå.

Fotot är på lillan som gillade att plocka med alla stenar att fylla badmadrassen med.

Jag tog en del foton på barnens fötter på stranden. Dels för att påminna mig om hur små deras fötter ändå är, dels för att sanden som fastnade på dom drogs med in i på rummet varje eftermiddag (!) och för att deras fötter såg så fria och glada ut. Och det sistnämnda fick ge namn åt layouten.

Och sista layouten att visa är från sista kvällen på hotellet. Plötsligt fanns där en massa stånd med saker att titta på, kameler att rida på och mängder med fina fotomöjligheter!
Jag har gjort ytterligare 2 layouter men den ena är bara till albumet då fotot är inte helt fördelaktigt på mig i bikini och den andra har jag inte fotat ännu.

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Fler layouter till Turkietalbumet

  1. Ulla-Stina skriver:

    fina layouter och härliga bilder. Kreativ du är.
    Kram
    Ulla-Stina

  2. Emma skriver:

    Jag håller med. Fantastiskt fint systeryster! Puss

Kommentera

