Linköpingsscrap 111015-111016

I helgen har jag haft det så bra. Jag har varit på Linköpingsscrap från 10 på lördag morgon till 18 på söndag kväll. Så mycket skapande. Inspiration. Prat. Skratt. Mat och godis. Och så shoppande förstås. Vi höll till på John Bauer gymnasiet i Linköping. Designat, Scrap-Perra och Nettans Scrapbooking4u var där. Och så fanns det självklart ett loppisbord. Och självklart var det flera tävlingar man kunde delta i. Jag var med i flera. Först började jag med ”goodiebag” tävlingen – LO.
Sen fortsatte jag med en skiss – LO.

Efter det så gick jag vidare med ”10 saks – LO” Så fortsatte jag med goodiebag” – kort.
Sen var det dags att åka hem. Men söndag kl 10 och tillbaka. Med ny energi och inte så mycket sömn i kroppen. Jag började med inspiration av en annan LO. Mycket mätande.
Sen fortsatte jag med skiss – kort.

Och ”10 saks” – kort.

Och därimellan gjorde jag LO’s till vårt Turkiet album som jag scrappar i ”Letter” size dvs lite mindre än A4. Jättebra och rätt snabbt scrappat – jag gillar det!


Å sen var helgen slut. Längtar redan till nästa tillfälle och hoppas jag kan vara med då.

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i kort, layouter, Scrapträff. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Linköpingsscrap 111015-111016

  1. Ulla-Stina skriver:

    Jättefina LO och kort. Du har verkligen varit kreativ i helgen. Kul. Synd att det inte fanns plats för oss en dags scrappare.
    Kram

Kommentera

