Vunnit

Nämen, jag har gått och vunnit en tävling *lol*!!! Helt ovetande hittade jag en kommentar i min blogg nu där det stod ett Grattis till vinsten. Va, va, vaa? Jag som varit så upptagen med annat hade inte märkt ett dugg. Har inte kollat bloggar eller mail på länge. Blev jätteglad för vinsten! Och jo, det var i Stämpelfabrikens hösttävling som jag vann. Jättekul!

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i Vinst!. Bokmärk permalänken.

Kommentera

