Linköpings Scrap

Åh jag är så glad för att jag fick plats på Linköpings Scrap den 15-16 oktober! Det var först till kvarn kunde man verkligen säga. Anmälan öppnade 7.00 på morgonen och 7.22 var det fullt! Det är 10-gångs jublieum denna gång och jag har varit med på många av träffarna. Första gången jag var med var i mars 2007. Jag var höggravid med dottern och råkade drutta omkull på isen precis utanför på parkeringen. Där låg jag kvar tills det var en snäll karl som hittade mig. Jag var mest orolig för dottern i magen men det gick fint. Karl som hittade mig ville gärna köra mig till akuten men jag ville inte dit. Jag ville ju scrappa och hade inte ont. Så så fick det bli. Efter att jag varit hemma och bytt till nya torra kläder. Sen dess har jag varit med alla gånger utan 1. Den gången var vi på Mallis.
Temat för namnskylten är ”Champagne” och jag håller på att filura på hur göra den bäst. Har börjat med en prototyp än så länge. Får se om den blir orginal eller just bara prototyp…

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i Scrapträff. Bokmärk permalänken.

Kommentera

