Stämpelfabrikens hösttävling

Jag har funderat mycket på hur jag skulle scrappa detta fotot bäst. För jag Älskar det här fotot så mycket. Det är så fint, så höstigt.
Jag fick inspiration till att layouten från 2 ställen. Stämpelfabrikens hösttävling som går ut på att man skall skapa något höstigt var det ena och det andra en layout i tidningen Scrapbook etc senaste nummer. Jag fick idén till molnen och flygplanet därifrån.

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Stämpelfabrikens hösttävling

  1. L8 skriver:

    Grattis till din vinst hos Stämpelfabriken!! Den är verkligen härligt ”höstig” 🙂
    Kram
    L8

  2. Ping: Vunnit | I regnbågens färger

Kommentera

