Inte riktigt där…

Jup, jag erkänner, jag har scrappat igen. Men det var i måndagskväll och jag får inte till det där sista på layouten, det saknas nåt liksom. Var det nu är för nåt… Ikväll är jag för trött för att fortsätta. Men imorgon hoppas jag att inspirationen finns där.

Idag kom svärmor med en försenad namnsdagspresent och gissa om jag blev hur glad som helst när det var senaste numret av ”Scrapbook etc” !!! *skuttar* Jag har redan bläddrat i tidningen men skall snart lägga mig och läsa och titta på alla underbara detaljer.

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i Tidning. Bokmärk permalänken.

Kommentera

