Pencillines

Skapade en halloween layout som bidrag till denna veckas pencillines skiss.
Åh ja, jag har blivit biten…

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Pencillines

  1. {leah} skriver:

    Fun take on the sketch!! Love those fancy pants goodies! ^_^

  2. helen skriver:

    hej.
    tack för kommentaren i min blogg.
    med spiral menar jag att om du har ett cirkelformat papper så börjar du klippa längs ytterkanten en bit in, nån millimeter eller fler… så snurrar du dig in mot mitten i din klippning. till sist får du en liten mitt kvar. sätt lim på den så fäster blomman ihop!
    lycka till.

  3. helen skriver:

    så måste jag ju få säga:
    vad mycket fint man hittade här inne.
    härliga färger, precis vad jag gillar!

Kommentera

