Dockan min

Har ni ibland känt att inte riktigt hittar ”det där” allra sista touchen på en layout? Så har det iaf varit med min senaste layout. Den har liksom inte velat bli klar. Jag har sneglat på den, funderat och lagt till nåt mer. Men ikväll kände jag att det får räcka. Inte för att jag känt mig klar utan för att ibland blir man bara inte helt klart hur mycket man än försöker. Så here we go…
 Layouten handlar om min docksöta – dockliknande babushka till dotter. Oftast ser hon ut så här efter badet och det ville jag föreviga.
Här har jag testat att använda en av mina chipboardramar och sprayat glimmer mist på. Något jag såg att nån annan gjort (var det Mahlin tro?). Blev iaf väldigt inspirerad av det för ett par veckor sen men sen passade den inte in på den layouten jag gjorde då så nu fick det vara med istället. Frimärken är en stor favorit, jag fullkomligt älskar de här frimärkena och har sparat alla brev med såna som jag fått. Blir så glad av färgkombinationen. ”Go posten, Go posten!” Kolla in dessa, helt underbara!

Bild: Posten.se

Om korvsson

38-årig 2-barns mamma som älskar att scrappa, läsa, sjunga, shoppa, inredning och familjen såklart!
Det här inlägget postades i layouter. Bokmärk permalänken.

Kommentera

